باد کن دستی

نیروی انسانی در دستگاه های بادکن بطری دستی و اتومات

کدام دستگاه باد کن را بخریم ؟ با نگرش هزینه ودرآمد در خطوط تولید بطری یا ظروف حاصله از پت معیارهای مختلفی پیش روی مدیران قرار خواهد گرفت . اولین گزینه ای که با توجه به آن روند استفاده از دستگاه ها مشخص می شود تیراژ می باشد . تیراژ خطوط تولید ملاک استفاده از دستگاه های بادکن بطری به صورت دستی و اتومات است.

۱- بر اساس تیراژ تولید است که تصمیمات استفاده از نیروهای انسانی و مدیریت منابع انسانی مورد توجه قرار می گیرد . اصلا استفاده از دستگاه های بادکن بطری اتومات و نیمه اتومات در تولیدات غیرمرتبط با حوزه اصلی تولید ظروف ( منند لبنیات ، تولید عسل ، ظروف دارو و … ) به تیراژ محصول بستگی دارد اما اگر شما به عنوان فقط تولید کننده ظروف برای صنایع دیگر می باشید اصلا به مصلحت نمی باشد که از دستگاه بادکن دستی استفاده نمائید.

باد کن دستیباد کن دستی

یعنی مشاوره به شما را در چند حوزه پیگیری می کنیم .

۲- تولید کننده محصولات دیگر ( لبنیات ، عسل ، دارو ) با مصرف محصولات بطری و ظروف پت گزینه ی اول با توجه به نیروی انسانی و تیراژ تصمیم بر استفاده از سیستم های اتومات و نیمه اتومات خواهد بود چرا که هزینه نیروی انسانی و تیراژ پایین براساس درآمد شامل هزینه اضافه خواهد شد که با طرح توجیهی ساده مشخص می شود.

دستگاه تمام اتوماتیک بادکن پت

 

ما پیشنهاد می کنیم که حتی از دستگاه های باد کن بطری پت با سیستم اتومات و نیمه اتومات استفاده نمایید.

نیروی انسانی استفاده شده در این خطوط را ننسبت به خطوط دستی با توجه به میزان تولید از ۵۰ الی ۱۵۰ درصد بهره وری در سیستم تولید خواهد بود.

حال اگرشما شامل گروه دوم باشید یعنی محصولاتی تولید کنید اعم از لبنیات ، خشکبار ، عسل و …که نیازمند ظروف پت باشید پیشنهاد می کنیم که اگر تیراژ کمتر از ۱۰۰۰ عدد در ساعت باشد دستگاه دستی ( بادکن بطری دستی ) می تواند تولید شما را جوابگو باشد و در غیر این صورت باید سراغ باد کن بطری نیمه اتومات بروید.

 

دستگاه نیمه اتومات بادکن پت

خارج از تمام موارد فوق خواهشمندیم قبل از هر گونه اقدام حتماً مشاوره کنید فرقی ندارد که با کارشناسان ماشین سازی گلپایگان یا کارشناسان دیگرحوزه ها صحبت و گفتگو کنید مهم این است بهترین تصمیم را گرفته و بهترین مسیر را انتخاب کنید.